Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.
Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Podczas zajęć każde dziecko miało okazję zbadać kwasomierzem glebę, dzięki czemu mogli stwierdzić, czy dana próbka jest żyzna, czy też nie. Mali studenci dowiedzieli się również, na jakich ziemiach w Polsce uprawiane są warzywa, owoce oraz rośliny ozdobne. W kolejnej części zajęć dzieci odwiedziły laboratorium, w którym miały możliwość zobaczyć przez mikroskop różne rośliny i owady.
16 Zdjęć
Pisali o nas: